Stap 1: Elkaar leren kennen
Eerst en vooral wil Hobus je leren kennen.
Nadat je Hobus en zijn stijl alvast hebt leren kennen via deze site contacteer je Hobus via de contactpagina.
Na contact via mail is het tijd voor een videocall of een bezoek aan de werkplaats. Je mag je verwachten aan een spervuur van vragen gaande van 'Wat is je lievelingskleur' tot 'Hoeveel dagen wil je autonoom kunnen kamperen?'. We zullen alle aspecten van je toekomstige camper bespreken: van stijl tot elektrische installatie en van gordijntjes tot verwarming.
Stap 3: De bouw van je camper
Eens je bus in de werkplaats staat vliegt Hobus er in.
Je rijdt je toekomstige camper de werkplaats binnen, neemt afscheid van je lege canvas en legt het lot van je droomcamper in de handen van Hobus.
Tijdens het verloop van de ombouw word je op de hoogte gehouden en krijg je elke week foto's van de vooruitgang.
Stap 2: Je project boeken
Eens zowel jij als Hobus zeker zijn van de samenwerking gaat de bal aan het rollen.
Hobus maakt een offerte voor je. Eens deze getekend en goedgekeurd is, we samen de algemene voorwaarden hebben doorgenomen en het voorschot betaald is, wordt de benodigde tijd voor je project in de agenda gereserveerd.
Stap 4: Je Hobuscamper afhalen
Het is zover, je mag je op maat gebouwde camper komen afhalen, hoera!
Samen zullen we alle toestellen en details van je nieuwe huis op wielen overlopen en natuurlijk toasten op het begin van je vanlife-avontuur.
Eens je zeker bent dat je helemaal mee bent met elk detail van je nieuwe busje zwaait Hobus je met plezier af en mag je voor de eerste keer de zonsondergang tegemoet rijden!
Stap 5: Service
Na de oplevering ga je met je Reiziger of Avonturier voor de eerste keer op pad. Leuk, en een beetje spannend ook natuurlijk. Weet je nog hoe alles werkt? Geen nood, Hobus staat ook na de oplevering nog klaar voor je! Ben je niet meer zeker hoe die dieselkachel ook al weer werkt? Een Whatsapp berichtje en je bent weer helemaal mee!
Enkele weken na de oplevering wordt je weer uitgenodigd in de werkplaats. Je nieuwe Reiziger of Avonturier mag een dag of twee bij Hobus blijven. Hobus kijkt namelijk na de initiële ingebruikname alles nog een keer grondig na. Wanneer je je busje weer komt ophalen kan je al je vragen die je nog hebt stellen en kan je rekenen op een deskundige uitleg.
Gaat er onverhoopt toch iets mis? Dan mag je zo snel als mogelijk langs de werkplaats komen zodat Hobus het euvel na kan kijken. Bij Hobus geloven we namelijk sterk in de slogan 'Een bedrijf is maar zo goed als de service die ze leveren.', en daar handelen we dan ook naar!
© Copyright 2018-2025 - Dries Van Gils - Alle rechten voorbehouden
BE0701.814.004